Moderní komunikační metody se zákazníkem již nespočívají v e-mailingu. Nyní se marketing zaměřuje na zcela nové metody, se kterými se vám podaří oslovit své zákazníky s aktuální nabídkou.
Notifikace pro váš business
Jste majitel e-shopu, vlastníte restauraci, nebo máte na starost správu obce? Mobilní notifikace vám pomocí krátké zprávy pomohou oslovit své klienty. Uživatelé předem odsouhlasí, že jim vaše zprávy mohou chodit. Poté už je jen na vás, jaký obsah budete sdílet. Vždy tak máte možnost oslovit své zákazníky nebo uživatele s aktuálními informacemi. Svým klientům tak významně usnadníte vyhledávání. Notifikace se jim budou zobrazovat i v případě, že zrovna nejsou na vašich webových stránkách.
Přínos notifikací
Jaký přínos vám vlastně notifikace nabízejí? Konečně se vám podaří oslovit vaše klienty i v době, kdy zrovna nebrouzdají na vašich webových stránkách. Stále tak můžete přinést užitečné informace nebo nabídky, o které by v opačném případě váš zákazník přišel. V rámci obecní správy se také můžete podílet na krizovém managementu a informovat své občany například o povodňové bdělosti, nebo o smogové situaci. Uživatelé tak ocení vaši snahu a budou počítat s tím, že své informace již nebudou muset vyhledávat sami.
Dobré jméno u klientů
Pomocí notifikací si zajistíte dobře fungující informační kanál ke svým klientům. Panel vaší cílové skupiny tak bude vědět, že se vždy ozvete s aktuální nabídkou, kterou již oni nemusí sami aktivně sledovat a vyhledávat. U zákazníků tak budete mít dobré jméno. Nezapomeňte, že aby to fungovalo, je potřeba vždy sdílet pouze relevantní informace a nabídky. Příliš časté zasílání notifikací považují klienti za nepotřebné.
Notifikace vám opět umožní nastavit komunikaci s vaším klientem. E-mailing již dnes nefunguje, většina precizně psaných oznámení končí ve spamu. Tím, že jsou notifikace předem klienty schválené, budou vždy doručeny.