Slovo branding je vám cizí? Chyba

Vybudovali jste firmu? Podnikání pod hlavičkou společnosti nebo vlastního jména vám dává tu výhodu, že s ním můžete vaše klienty nebo širokou veřejnost seznámit a následně jim tento název ulpí v paměti. Branding je budováním značky, jeho základním předpokladem je používání vašeho loga. Když k někomu přijedete a poskytnete mu službu, možná zapomene, z jaké jste byli firmy.

Když ovšem budete mít velké logo na oblečení, na svém voze a tiskopisech, které klientovi předáte, je jen malá šance, že by vaší firmu přehlédl a je velká šance, že si ji zapamatuje a vzpomene si na ní, až vás zase bude potřebovat. Práce na brandingu přináší ovoce, ale je třeba být důsledný a dbát na to, aby logo na klíčových materiálech nechybělo. Základem je spolupráce s tiskárnou, která vám zajistí potisk všech potřebných materiálů. Pokud zasíláte klientům často materiály nebo nabídky poštou, vyplatí se mít obálky s vlastním potiskem. Okamžitě budou vědět, kdo jim napsal a to ještě dříve než obálku otevřou.

Tiskárna pomůže s brandingem i propagací

Spolupráce s tiskárnou vám otevře cestu nejen k brandingu, ale i k možnosti účinné tištěné propagace. Ukazuje se, že tištěná reklama má mnohem větší efekt než online reklama, protože ji lidé méně ignorují. Nemusíte tiskárnu navštěvovat fyzicky, stačí se obrátit na specialisty na e-abctiskarna. Výroba letáků online je pro ně hračka, zajistí vám na základě vaší objednávky profesionální tisk v potřebném množství, abyste mohli oslovit mnoho nových potenciálních klientů. Velký efekt má i tisk katalogů, prostřednictvím kterých můžete svým klientům prezentovat kompletní sortiment fyzickou cestou. Navštivte webové stránky tiskárny a inspirujte se všemi možnostmi, jaké se vám nabízejí, možná zjistíte, že možností, jak upoutat potenciální klienty, je mnohem více než jste si mysleli.

Autor příspěvku: admin