Máte začínající firmu a nevíte, jak se dostat do povědomí blízké nebo i široké veřejnosti? Klíčovým slovem je propagace – neboli jednoduše reklama. Ta je naprosto nezbytná pro to, aby vaše firma začala profitovat. Takovou reklamu je ale třeba dobře promyslet a pečlivě naplánovat. V rámci první reklamy je lépe nechat tuto práci na odbornících – například reklamní agentura Praha, kde vám profesionálové pomůžou s těžkými začátky.
Pokud plánujete reklamní kampaň, je nutné si zodpovědět pár základních otázek:
- Kdo jsou vaši potencionální zákazníci?
Musíte vědět, na jaký cílový segment či skupinu se s vašimi výrobky či službami chcete zaměřit. Následně si o této skupině zjistěte co nejvíce informací, co potřebuje, co je zajímá, co je u nich moderní – a na to se zaměřte. Například mladí lidé jezdí autem – pokud jsou oni vaše cílová skupina, vsaďte na polepy aut a dejte o sobě vědět všem na silnicích.
- Co potencionální klienti nakupují?
Vžijte se do myšlení vašich potencionálních klientů a přemýšlejte, co je vlastně k nákupu vede? Jaké jsou jejich potřeby? Například rodiny s dětmi často vyhledávají rodinné zážitky v blízkosti jejich bydliště. Zaměřte se tedy na polepy výloh například poblíž sídliště či panelových domů, kdy oslovíte spoustu lidí na jednom místě.
- Co je za cíl vaší kampaně?
Chcete upozornit na vznik vaší firmy? Chcete ukázat na nový výrobek, který uvádíte na trh? Ujasněte si cíl, který chcete prezentovat potencionálním zákazníkům a hlavně – buďte ve své reklamě jasní a výmluvní. Hlavně buďte moderní a odlišní od ostatních nudných reklam. Řešením jsou například 3D nálepky, které o vás a vašem podniku prozradí, že vám moderní technologie nejsou cizí a záleží vám na tom, aby vše vypadalo dobře.