Obálky s potiskem jsou způsobem, jak kreativně propagovat vlastní image. Pokud chcete udržovat dlouhodobý vztah se zákazníky, měli byste se jim čas od času připomenout. Jak to udělat elegantním a nevtíravým způsobem? Vyberte si firemní obálky s logem.
Pozvánky v pěkném obalu
Vytvoření hezkého a elegantního pozvání nekončí jeho návrhem. Chcete-li dosáhnout očekávaného účinku, je nutné se zaměřit také na obal a v této úloze se nejlépe osvědčí obálky s potiskem. Posíláte pozvánky v obálkách? Buďte kreativní, zvolte správný řez písma a ujistěte se, že tiskárna, které zadáváte tisk, je schopná nabídnout nejvyšší kvalitu tisku. Není také elegantní posílat obálky s potiskem zhotoveným na kancelářské tiskárně.
Vsaďte na barvu
Pokud chcete vyniknout, vsaďte na barvu. Zvýrazněte svou obálku výběrem loga v neobvyklé barvě – výrazné a intenzivní. Obvykle je potisk na obálkách modrý nebo černý. Prolomte tuto rutinu a zvolte světlou jarní barvu, kterou účinně upoutáte pozornost svých stálých zákazníků a povzbudíte ke spolupráci ty dosud nerozhodnuté.
Tištěné obálky, jakou velikost zvolit?
Nejoblíbenějším formátem jsou obálky DL. V nabídce tiskárny Piga jsou kromě těchto obálek na výběr obálky C6, obálky C5, obálky C4 a čtvercové (155 mm × 155 mm). Taková rozmanitost produktů umožňuje přizpůsobit obálky příslušným formátům pozvánek a letáků. Kvalitní tisk je základem dobře realizované objednávky.
Reklamní obálky – papírové nebo bublinkové?
Bublinové obálky se častěji používají pro malé, lehké zásilky. Lépe se osvědčí v případě individuálního použití pro zasílání malých balíků. Papír, ze kterého jsou firemní obálky vyrobeny, je odolný a přizpůsobený pro přepravu. Šance, že se mechanicky poškodí, než se dostane k zákazníkovi, je malá. Pokud posíláte pozvánky, letáky a vizitky, vyberte si papírové obálky.
Navzdory moderním technologiím, e-mailům a textovým zprávám je tradiční forma poštovního sdělení stále živá. V kulturních institucích platí pravidlo, že posílání elektronických pozvánek na představení nebo výstavu slavného umělce není vhodné. Měli byste toto pravidlo zavést i ve vaší firmě, a tím se zároveň postarat o vizuální a estetickou část spolupráce se zákazníky.