Zvýšit prodej, znásobit zisk a zajistit firmě slibnou budoucnost i v době neutuchající krize. Pokud jste si pro letošek dali podobná předsevzetí, ale během první poloviny roku podnikání nikam neposunuli, možná byste se konečně měli naučit pracovat s CRM systémem. Opravdu ho ještě nemáte a vlastně ani netušíte, jak by vám mohl pomoct?
CRM vs. CRM software
Zkratka CRM znamená customer relationship management neboli řízení vztahů se zákazníky. Jedná se o zákaznicky orientovaný management, který staví na strategii budování dlouhodobějších vtahů a celkovou orientací na potřeby klientů.
CRM software pak není nic jiného než procesní nástroj, jehož prostřednictvím se řízení vztahů se zákazníky realizuje. Hlavním pilířem každé platformy bývá komplexní databáze s informacemi o klientech, obchodních příležitostech a dalších záležitostech, které jakýmkoliv způsobem souvisí s prodejem či zákaznickým servisem.
K čemu vám CRM software bude?
Shromažďování, třídění či analýza informací jsou s CRM systémem tak snadné, jak jen mohou být. V praxi samozřejmě záleží na koncepci zvoleného programu, obecně je však právě tento typ softwaru naprostou jedničkou v centralizaci dat.
Benefity související s používáním CRM systému poznáte na vlastní kůži také při realizaci e-mailingových kampaní a správě projektů. Kromě toho, že konečně porozumíte potřebám zákazníků, ušetříte spoustu času tím, že nebudete muset vykonávat množství rutinních úkonů – ty za vás automaticky udělá právě CRM.
Je libo CRM zdarma? Vyzkoušejte český eWay-CRM
Naprogramování vlastního řešení je pro naprostou většinu firem zbytečně drahé a neefektivní. Do popředí se proto dostávají hotové produkty, které však nabízí značnou míru individualizace. Za zmínku stojí například oblíbený český Outlook CRM eWay-CRM.
Chcete-li si eWay-CRM vyzkoušet bez rizika, stáhněte si tento CRM zdarma v plné verzi a dejte si 30 dní na rozhodnutí.