Chcete opět získat zákazníky na svou stranu? Potřebujete opět navýšit své zisky, které se vám vlivem koronavirové krize rapidně snížily? Je načase investovat do reklamy, protože to je to jediné, co vám zákazníky opět přivede nazpět. To už ostatně věděl i sám Henry Ford, který řekl, že i kdyby měl v kapse poslední dolar, investoval by ho do reklamy. Jenže v situaci, kdy uvažujete nad investováním do reklamy, se nabízí otázka, jestli investovat do off-line nebo on-line reklamy.
Co je to off-line reklama?
Pokud hovoříme o off-line reklamě, hovoříme o reklamě, která je mimo internet. V praxi to jsou třeba reklamní předměty (čili reklamní deštníky, propisky, hrníčky nebo pera), dále také inzeráty v tisku nebo televizní reklama, která je i po letech poměrně oblíbená.
I když by se dalo říct, že některé typy off-line reklamy už upadají, některé se naopak drží na špici oblíbenosti. Mluvíme především televizní reklamě a o reklamních předmětech, do kterých se i v době moderních technologií vyplatí investovat.
Co je to on-line reklama?
Co se týče on-line reklamy, to je reklama, která se vlastně vyskytuje na internetu. Sem patří například sponzorované příspěvky na sociálních sítích, také reklamy ve vyhledávání a mimo jiné i video reklamy či takzvaný product placement čili strategie, během které se umístí konkrétní produkt do nějakého videa známého YouTubera.
On-line reklama je s dnešní dobou víc ztotožněna, ale neumí cílit na všechny věkové kategorie. To je její hlavní nevýhodou.
Která je lepší?
Nelze přesně říct, která reklama je lepší. To se odvíjí od cílové skupiny, na kterou se zaměřujete. Pakliže cílíte na starší generaci, pak je investování do on-line reklamy zbytečností. Na druhou stranu pokud chcete zaujmout teenagery, ty zase nezaujmete inzeráty v tisku. Čím byste je však mohli zaujmout, tak jsou reklamní batohy nebo vaky. Reklamní předměty jsou jinými slovy dobrou investicí v každém případě.